Od początku istnienia naszej firmy obowiązuje zasada, że wszelki kontakt z klientem prowadzony jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem zgłoszeń, tzw. ticketów (brak jest więc innych form kontaktu takich jak telefon, e-mail, czy czat/gadu-gadu). Takie rozwiązanie daje znaczną ilość zalet zarówno dla nas, jak i dla klienta:

1. Oszczędzasz czas - nie musisz być "58 w kolejce" i czekać z telefonem przy uchu często kilkadziesięciu minut na odpowiedź z działu 1 poziomu, która w przypadku problemów technicznych będzie brzmieć najczęściej "proszę o e-mail do administratora".
2. Zachowywana jest pełna historia rozmowy nawet przez kilka lat, a w tym czasie klient ma do niej wgląd przez panel klienta 24h na dobę (nie ma ryzyka usunięcia e-maila z dysku).
3. Każde zgłoszenie otrzymuje swój unikalny numer ID, więc w łatwy sposób można się powołać na konkretną rozmowę.
4. W przypadku, gdy klient otwiera ticket przez panel klienta, przeprowadzana jest odpowiednia autoryzacja - nie ma więc konieczności zadawnia pytań o hasło do konta.
5. Nie ma też ryzyka, że wysłany do nas e-mail zagubi się po drodze, trafi do spamu itd.
6. Tekst pisany zazwyczaj nie pozostawia niedomówień w stylu "co kto miał na myśli". Pozwala też na przesyłanie danych, których podawanie w rozmowie telefonicznej byłoby niemożliwe lub niewygodne (np. długie linki, pełne komunikaty błędów itd.).
7. Ustanawianie priorytetów dla konkretnych spraw pozwala nam zająć się w pierwszej kolejności sprawami pilnymi, a w dalszej - mniej ważnymi. Natomiast - nie tylko dla naszej wygody, ale i przyspieszeniu rozwiązywania spraw - każdy technik ma natychmiastowy wgląd w pełną historię rozmowy (problemu), nie musi zatem za każdym razem ustalać rzeczy już ustalonych wcześniej. 
8. Już po wpisaniu kilku słów do formularza kontaktowego, nasz system wysukuje w bazie wiedzy najbardziej pasujący do opisu problem (z sugestią jego rozwiązania). Może się więc okazać, że odpowiedź na pytanie padnie... zanim zostanie w ogóle wysłane.

Na koniec możemy też uchylić rąbka tajemnicy, że m.in. w zamian za "konsultanta z infolinii", która jest w stanie jedynie udzielić rady w stylu "proszę napisać e-mail do administratora", możemy zaoferować znacznie niższe ceny naszych usług :-)

W minionym roku średni czas odpowiedzi na ticket otwarty w godz. 10-18 w dni robocze wyniósł 9 minut.
Przeczytaj również
Czy możliwe jest zarejestrowanie domeny IDN (z polskimi znakami)? (Zobacz: 1601)
Czy w przypadku przekroczenia limitu transferu pobierana jest dodatkowa opłata? (Zobacz: 3174)
Rozwiązanie umowy (zamknięcie usług) (Zobacz: 5522)
Okres testowy serwera / gwarancja satysfakcji (Zobacz: 7043)
Czy konta posiadają dostęp do CRON TABS (harmonogram zadań)? (Zobacz: 7446)

Powered by WHMCompleteSolution