Podajemy sposoby do zresetowania zapomnianych haseł.
Panel DirectAdmin / FTPHasło można zresetować w panelu klienta (
https://hostinghouse.pl/klient) - w zakładce "Usługi", następnie "Zobacz szczegóły" -> "Zmień hasło". Login do panelu DA i FTP (jest taki sam dla obu usług) jest podany również w tym miejscu.
Skrzynka pocztowa (e-mail)Hasło można zresetować w panelu DirectAdmin. Po zalogowaniu tam należy wybrać domenę (w przypadku gdy na koncie jest ich więcej niż jedna), a następnie przejść do zakładki "Konta Pocztowe". Formularz do zmiany hasła skrzynki pojawi się po kliknięciu "Zmień" z kolumny "Hasło/Quota" dla wybranego konta pocztowego.
Panel klientaHasło można zresetować na stronie
https://hostinghouse.pl/klient/pwreset.php
W przypadku utraty dostępu do konta pocztowego, na które było zarejestrowana usługa i/lub niemożności skorzystania z włączonego wcześniej uwierzytelniania dwuskładnikowego, należy przesłać do nas skan pierwszej strony dowodu osobistego
z bezwzględnie zamazanym zdjęciem i numerem dokumentu. Alternatywną metodą jest wysłanie przelewu weryfikacyjnego z konta właściciela usługi w kwocie 1 zł z nowym adresem e-mail w tytule.
Uwaga: w obu przypadkach imię i nazwisko lub nazwa firmy muszą się zgadzać z danymi, na które zarejestrowana jest usługa.
Przeczytaj również
Powered by WHMCompleteSolution