W ramach wykupionej usługi hostingu darmowa pomoc techniczna obejmuje m.in.:- wsparcie z obsługi panelu DA (np. instrukcje dotyczące tworzenia kont pocztowych, baz danych itd.);
- wsparcie przy umieszczaniu plików stron www na serwerze;
- rozwiązywanie problemów technicznych powstałych w skutek awarii serwera;
- import dużych baz danych (do 10% powierzchni konta);
- reset konta hostingowego do ustawień początkowych;
Jednocześnie informujemy, że pomoc nie obejmuje*:- konfiguracji, aktualizacji, instalacji oraz modyfikacji skryptów (w tym także reguł mod_rewrite) i systemów CMS, np. WordPress (niezależnie od tego czy były instalowane przez nasze kreatory instalacji);
- konfiguracji stref DNS (poza standardowymi ustawieniami);
- wsparcia technicznego dla usług zewnętrznych (Exchange, G Suite itd.);
- wsparcia programistycznego, graficznego i administracyjnego;
- odtwarzania kopii zapasowych (z pominięciem awarii serwera);
- usuwania wirusów i skutków włamań;
- instalacji/konfiguracji certyfikatów SSL na serwerze (niezależnie od rodzaju i miejsca zakupu);
- konfiguracji klientów pocztowych/FTP na urządzeniach klienta za pomocą narzędzi do zdalnego dostępu;
- przygotowywania i analizy logów;
- migracji danych do innej firmy hostingowej;
- porad dot. działania zewnętrznych serwisów, np. pozycjonowania czy indeksowania stron w wyszukiwarkach internetowych (
taką usługę można zamówić oddzielnie);
*) część z w/w czynności można zlecić naszej obsłudze - szczegóły w zakładce
usługi IT.
Przeczytaj również
Powered by WHMCompleteSolution