Opcja automatycznego odnawiania domeny służy wyłącznie do "informowania" naszego systemu, czy na 14 dni przed wygaśnięciem domeny wystawić fakturę proforma. Jeśli opcja jest włączona (domyślnie opcja jest zawsze włączona), to system wystawi proformę. Jeśli jednak nie jest, system nie wystawi proformy lub anuluje ją, jeśli opcja zostanie aktywowana już po wystawieniu proformy (w przypadku zmiany decyzji, o ponowne wystawienie proformy wystawienie należy poprosić Biuro Obsługi Klienta, otwierając nowe zgłoszenie pomocy).

Status WŁĄCZONE (domyślnie) oznacza, że odnowienie następuje wyłącznie po poprawnym zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub w przypadku gdy na koncie użytkownika znajdują się środki do opłacenia domeny.

Status WYŁĄCZONE oznacza, że nasz system NIE PRZYPOMNI O WYGASANIU ani nie wystawi faktury proforma. W przypadku braku kontaktu z BOK domena wygaśnie.

Jak zmienić status automatycznego odnowienia domeny?

1. Logujemy się do panelu klienta i wybieramy Domeny -> Domeny
2. Przy danej domenie Zarządzaj domeną -> Status automatycznego odnowienia
3. Z zakładek wybieramy Automatyczne odnowienie i ew. zmieniamy status na pożądany przez nas.


AD. 1

Domeny
AD. 2

Status odnowienia
AD 3.

Status odnowienia - podsumowanie

Przeczytaj również
Jak przyspieszyć reakcję komputera na zmianę DNS domeny? (Zobacz: 6766)
Podstawowe zasady zarządzania strefami DNS (Zobacz: 10123)
Serwery nazw (DNS) dla rejestratora domeny (Zobacz: 38178)
Transfer domeny do hostinghouse.pl - opis procedury (Zobacz: 21326)
Ukrycie danych WHOIS (Zobacz: 4062)

Powered by WHMCompleteSolution